Przejdź do głównej zawartości

O niczym

Halo, halooo! (O ile ktoś tu jest).

   Cześć zabłąkana duszyczko, trafiłaś na bloga pewnej szesnastolatki, która postanowiła podzielić się częścią swojego życia gdzieś w odmętach internetu.
   Pewnego ciepłego, sierpniowego dnia, gdy leżałam na łóżku i wpatrywałam się w sufit, stwierdziłam, że dobrze by było dać upust wszystkiemu, co dzieje się w mojej głowie i tak powstało to, co masz właśnie przed oczami. (Albo też dlatego, że dowiedziałam się, iż nielubiana przeze mnie rówieśniczka prowadzi bloga, więc czemu ja mam nie spróbować, ale to przemilczmy).
   Mam nadzieję, że nie masz mnie jeszcze dosyć.
 
   Co możesz u mnie znaleźć? Odpowiedź jest tak banalna i oczywista, że aż żałosna. A brzmi: wszystko. Począwszy od poglądów nastolatki i rozważań na wszystkie możliwe tematy, skończywszy na podróżach, książkach i przepisach kulinarnych.


   Kim ja właściwie jestem?
1. Mam na imię Patrycja
2. Od września zacznę naukę w liceum Ogólnokształcącym
3. Moje zainteresowania:
• fotografia (w szczególności natury). W moich zdjęciach nie znajdziesz ani grama profesjonalizmu. Nie posiadam profesjonalnego sprzętu, ale staram się najmocniej, jak tylko potrafię.
• biologia. Tylko dla niej wybrałam klasę o profilu biologiczno- chemicznym. ( chemia to dno).
• uwielbiam pisać opowiadania, reportaże i dzienniki. Wylewam wszystko, co mi w duszy gra, na papier.
4. Kocham najmocniej moją kotka (chociaż jest wredna i nie chce się przytulać)
5. Moja przyszłość to jedna, wielka zagadka. Plany zmieniają mi się średnio 5 razy na dzień. Wiem tylko, że chcę zwiedzić jak najwięcej. Na szczycie mojej listy jest Holandia, a na drugim miejscu figurują Chiny.
6. Uwielbiam czytać książki. Moja przygoda z książkami zaczęła się w drugiej klasie szkoły podstawowej, gdy wypożyczyłam sobie serię o księżniczkach. Niestety tytułu nie pamiętam. Najczęściej sięgam po młodzieżówki, science fiction i fantasy.
7. Przerasta mnie moja ambicja.
8. Moje umiejętności informatyczne sięgają dna, dlatego blog wyglada... Tak jak wygląda.

  Mam nadzieję, że nie wynudziłam Cię tym gadaniem tylko o sobie. Napisałam to wszystko bez ładu i składu. Następny post będzie lepszy. Obiecuję.
  Zostaniesz tu na dłużej?


                                                                       P.

Komentarze